Сьогодні у Херсонській державній морській академії говорили про забезпечення якісної дистанційної освіти в умовах воєнного стану.
Участь у заході взяли керівники закладів освіти та структурних підрозділів, представники органів управління освіти, науково-педагогічні, педагогічні працівники закладів вищої освіти, представники наукової спільноти та освітнього менеджменту, здобувачі вищої освіти.
Також до обговорення долучився перший заступник голови облради – керівник виконавчого апарату Юрій Соболевський.
«Освіта – це інвестиція в наше майбутнє, у сильну, незалежну, свідому Україну. Навчаючись навіть під сирени, наша молодь доводить, що знання – це наша сила. Тому дуже важлива якість освіти, адже глибина знань формує покоління, здатне мислити, творити й змінювати світ. Я вдячний і щиро пишаюся Херсонською державною морською академією, яка в такий важкий час продовжує розвиватися та зміцнювати авторитет серед міжнародних навчальних закладів», – відзначив Юрій Соболевський у вітальному слові до присутніх.
Семінар-колегіум пройшов за декількома напрямами, зокрема:
- репрезентація ефективних сучасних освітніх технологій в умовах дистанційного/комбінованого навчання;
- упровадження в освітній процес закладів вищої освіти базової загальної військової підготовки;
- оновлення змісту освітньо-професійних програм із урахуванням норм законодавства, потреб ринку праці, вимог роботодавців та економічних реалій воєнного та післявоєнного часу;
- використання «хмарних» технологій та Штучного Інтелекту (ШІ) у навчанні;
- трансформація процесів наповнення сторінок електронних навчальних курсів на платформі LMS Moodle та комплексного оцінювання їх якості;
- інституціоналізація академічної мобільності, зокрема, у форматах віртуальної мобільності та blended learning (змішаного навчання);
- використання можливостей міжнародного співробітництва задля підвищення якості освіти, зокрема, шляхом реалізації проектів Erasmus+ із розвитку потенціалу вищої освіти за напрямом «Реформування й модернізація освітніх програм»;
- ефективна участь роботодавців у формуванні змістової складової освітніх програм і програмних результатів навчання.
Освічене суспільство – це основа для перемоги, відбудови та розвитку.