Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» надання Херсонською обласною радою такої інформації здійснюється у відповідь на інформаційний запит.

Публічною є відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі владних повноважень своїх обов’язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб’єктів владних повноважень.

Запит від особи на отримання інформації складається у довільній формі. При цьому повинно бути вказано:

– ім’я та прізвище запитувача, поштова адреса або адреса електронної пошти, номер контактного телефону;
– опис інформації, яку отримувач хотів би отримати (вид, назву, реквізити чи зміст документу, щодо якого зроблено запит);
– підпис і дату.

Направлення інформаційного запиту

Усно: телефон (0552) 32 13 27

Факс: (0552) 32 13 27

Письмово: м. Херсон, площа Свободи 1, Херсонська обласна рада (помітка на конверті «Публічна інформація»).

Електронна пошта: oblrada_ks@hotmail.com     <<надіслати запит

Відповідь на інформаційний запит має бути наданою не пізніше п’яти робочих днів з дня отримання запиту. У разі, якщо запит стосується великого обігу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, строк розгляду запиту може бути продовжено до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження.

Відмова у задоволенні запиту на інформацію

Обласна рада, як розпорядник інформації має право відмовити в задоволенні запиту у випадках, передбачених статтею 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації», зокрема:

– обласна рада не володіє і не зобов’язана відповідно її компетенції, передбаченої законодавством, володіти інформацією, щодо якої зроблено запит;

– інформація, що запитується, належить до категорії з обмеженим доступом відповідно до частини другої статті 6 зазначеного закону;

– особа, яка подала запит на інформацію, не оплатила передбачені статтею 21 Закону фактичні витрати, пов’язані з копіюванням або друком;

– не дотримані вимоги щодо форми запиту на інформацію.

Відповідно до статті 23 Закону, рішення, дії чи бездіяльність розпорядників інформації можуть бути оскаржені до керівника розпорядника або суду відповідно до чинного законодавства.

До відділу забезпечення діяльності керівництва, контролю та документообігу Херсонської обласної ради за жовтень – грудень 2021 року відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі – Закон) надійшло  27 запитів на інформацію, з яких:

електронною поштою – 25;

поштою – 2.

За критеріями запитувачів запити надійшли від:

юридичних осіб – 2;

фізичних осіб – 3;

представників ЗМІ – 13;

громадських організацій – 9.

Питання, що порушувалися у вказаних запитах, стосувалися відомостей щодо:

владних повноважень обласної ради – 12;

інше – 15.

Під час розгляду запитів на інформацію порядок та строки розгляду, передбачені Законом, не порушено. За наслідками розгляду на всі питання надано відповіді, в т.ч. 10 запитів направлено за належністю.

На офіційному вебсайті Херсонської обласної ради щокварталу оприлюднюються звіти про стан розгляду запитів на інформацію.

До відділу забезпечення діяльності керівництва, контролю та документообігу Херсонської обласної ради за липень – вересень 2021 року відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі – Закон) надійшло 14 запитів на інформацію, з яких:

електронною поштою – 10;

телефоном – 1;

особисто – 2:

поштою – 1.

За критеріями запитувачів запити надійшли від:

юридичних осіб – 3;

фізичних осіб – 8;

представників ЗМІ – 3.

Питання, що порушувалися у вказаних запитах, стосувалися відомостей щодо:

владних повноважень обласної ради – 8;

інше – 6.

Під час розгляду запитів на інформацію порядок та строки розгляду, передбачені Законом, не порушено. За наслідками розгляду на всі питання надано відповіді, в т.ч. 4 запитів направлено за належністю. На офіційному вебсайті Херсонської обласної ради щокварталу оприлюднюються звіти про стан розгляду запитів на інформацію.

До відділу забезпечення діяльності керівництва, контролю та документообігу Херсонської обласної ради за квітень – червень 2021 року відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі – Закон) надійшло 13 запитів на інформацію, з яких:

електронною поштою – 9;

особисто – 3:

поштою – 1.

За критеріями запитувачів запити надійшли від:

юридичних осіб – 3;

фізичних осіб – 8;

представників ЗМІ – 2.

Питання, що порушувалися у вказаних запитах, стосувалися відомостей щодо:

владних повноважень обласної ради – 7;

інше – 6.

Під час розгляду запитів на інформацію порядок та строки розгляду, передбачені Законом, не порушено. За наслідками розгляду на всі питання надано відповіді, в т.ч. 6 запитів направлено за належністю. На офіційному вебсайті Херсонської обласної ради щокварталу оприлюднюються звіти про стан розгляду запитів на інформацію.

До відділу забезпечення діяльності керівництва, контролю та документообігу Херсонської обласної ради за січень – березень 2021 року відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі – Закон) надійшло                                  19 запитів на інформацію, з яких:

електронною поштою – 16;

особисто – 2;

поштою – 1.

За критеріями запитувачів запити надійшли від:

юридичних осіб – 6;

фізичних осіб – 9;

представників ЗМІ – 4.

Питання, що порушувалися у вказаних запитах, стосувалися відомостей щодо:

владних повноважень обласної ради – 14;

інше – 5.

Під час розгляду запитів на інформацію порядок та строки розгляду, передбачені Законом, не порушено.

За наслідками розгляду на всі запити надано відповіді, в т.ч. 5 запитів направлено за належністю.

На офіційному вебсайті Херсонської обласної ради щокварталу оприлюднюються звіти про стан розгляду запитів на інформацію.

До відділу документообігу, контролю та забезпечення діяльності керівництва виконавчого апарату Херсонської обласної ради за вересень – грудень 2020 року відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі-Закон) надійшло 11 запитів на інформацію, з яких:

електронною поштою- 4 ;

особисто-6;

інше – 1.

За критеріями запитувачів запити надійшли:

від юридичних осіб -4;

від фізичних осіб-6;

від представників ЗМІ-1.

Питання, що порушувалися у вказаних запитах, стосувалися відомостей про:

об’єкти комунальної власності-2;

владних повноважень обласної ради-3;

інше-6.

Під час розгляду запитів на інформацію порядок та строки розгляду, передбачені Законом, не порушено.

За наслідками 11 запитів надано відповіді запитувачам.

На офіційному вебсайті Херсонської обласної ради щокварталу оприлюднюються звіти про стан розгляду запитів на інформацію.

До відділу документообігу, контролю та забезпечення діяльності керівництва виконавчого апарату Херсонської обласної ради за липень – серпень 2020 року відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі – Закон) надійшло 10 запитів на інформацію, з яких:

електронною поштою – 9 ;

особисто – 0 ;

поштою — 1

За критеріями запитувачів запити надійшли:

від юридичних осіб – 0 ;

від фізичних осіб – 10 ;

від громадських об’єднань – 0 ;

від представників ЗМІ – 0.

Питання, що порушувалися у вказаних запитах, стосувалися відомостей про:

об’єкти комунальної власності – 0;

владних повноважень обласної ради – 10.

Під час розгляду запитів на інформацію порядок та строки розгляду, передбачені Законом, не порушено.

За наслідками 10 запитів надано відповіді запитувачам.

На офіційному вебсайті Херсонської обласної ради щокварталу оприлюднюються звіти про стан розгляду запитів на інформацію.

До відділу документообігу, контролю та забезпечення діяльності керівництва виконавчого апарату Херсонської обласної ради за квітень – червень 2020 року відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі – Закон) надійшло  47  запитів на інформацію, з яких:

електронною поштою – 11 ;

особисто – 15 ;

поштою –  21

За критеріями запитувачів запити надійшли:

від юридичних осіб  – 3 ;

від фізичних осіб – 27 ;

від громадських об’єднань – 11 ;

від представників ЗМІ – 6.

Питання, що порушувалися у вказаних запитах, стосувалися відомостей про:

об’єкти комунальної власності – 9;

владних повноважень обласної ради – 38.

Під час розгляду запитів на інформацію порядок та строки розгляду, передбачені Законом, не порушено.

За наслідками 47  запитів надано відповіді запитувачам.

На офіційному вебсайті Херсонської обласної ради щокварталу оприлюднюються звіти про стан розгляду запитів на інформацію.

До відділу документообігу, контролю та забезпечення діяльності керівництва виконавчого апарату Херсонської обласної ради за січень – березень 2020 року відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі – Закон) надійшло 28 запитів на інформацію, з яких:

електронною поштою – 17;

особисто – 8;

поштою – 3.

За критеріями запитувачів запити надійшли:

від юридичних осіб  – 10;

від фізичних осіб – 11;

від громадських об’єднань – 2;

від представників ЗМІ – 5.

Питання, що порушувалися у вказаних запитах, стосувалися відомостей про:

об’єкти комунальної власності – 7;

владних повноважень обласної ради – 21.

Під час розгляду запитів на інформацію порядок та строки розгляду, передбачені Законом, не порушено.

За наслідками  запитів надано відповіді запитувачам.

На офіційному вебсайті Херсонської обласної ради щокварталу оприлюднюються звіти про стан розгляду запитів на інформацію.

До відділу документообігу, контролю та забезпечення діяльності керівництва виконавчого апарату Херсонської обласної ради за жовтень – грудень 2019 року відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі – Закон) надійшло 7 запитів на інформацію, з яких:

електронною поштою – 10;

особисто – 7;

За критеріями запитувачів запити надійшли:

від юридичних осіб – 1;

від фізичних осіб – 3;

від громадських об’єднань – 3;

від представників ЗМІ – 10.

Питання, що порушувалися у вказаних запитах, стосувалися відомостей про:
об’єкти комунальної власності – 6;

владних повноважень обласної ради -11.

Під час розгляду запитів на інформацію порядок та строки розгляду, передбачені Законом, не порушено.

За наслідками запитів надано відповіді запитувачам.

На офіційному вебсайті Херсонської обласної ради щокварталу оприлюднюються звіти про стан розгляду запитів на інформацію.

До відділу документообігу, контролю та забезпечення діяльності керівництва виконавчого апарату Херсонської обласної ради за липeнь – вересень 2019 року відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі – Закон) надійшло 8 запитів на інформацію, з яких:

електронною поштою – 3;

особисто –2 ;

поштою – 2.

За критеріями запитувачів запити надійшли:

від фізичних осіб – 7;

від громадських об’єднань – 1;

Питання, що порушувалися у вказаних запитах, стосувалися відомостей про:

об’єкти комунальної власності – 3;

владних повноважень обласної ради – 5.

Під час розгляду запитів на інформацію порядок та строки розгляду, передбачені Законом, не порушено.

За наслідками  запитів надано відповіді запитувачам.

На офіційному веб-сайті Херсонської обласної ради щокварталу оприлюднюються звіти про стан розгляду запитів на інформацію.

Звіт про стан розгляду запитів на інформацію в Херсонській обласній раді за квітень – червень 2019 року відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі – Закон) надійшло

15 запитів на інформацію, з яких:

електронною поштою –  11;

особисто – 4;

поштою – 0.

За критеріями запитувачів запити надійшли:

від юридичних осіб  – 2;

від фізичних осіб – 11;

від громадських об’єднань – 0;

від представників ЗМІ – 2.

Питання, що порушувалися у вказаних запитах, стосувалися відомостей про:

об’єкти комунальної власності – 15;

владних повноважень обласної ради – 0.

Під час розгляду запитів на інформацію порядок та строки розгляду, передбачені Законом, не порушено.

За наслідками 16 запитів надано відповіді запитувачам.

На офіційному веб-сайті Херсонської обласної ради щокварталу оприлюднюються звіти про стан розгляду запитів на інформацію.

До відділу документообігу, контролю та забезпечення діяльності керівництва виконавчого апарату Херсонської обласної ради за січень – березень 2019 року відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі – Закон) надійшло 28 запитів на інформацію, з яких: електронною поштою -17;

особисто – 8;

поштою – 3.

За критеріями запитувачів запити надійшли:

від юридичних осіб -1;

від фізичних осіб – 1;

від громадських об’єднань – 4;

від представників ЗМІ – 5;

інше –17.

Питання, що порушувалися у вказаних запитах, стосувалися відомостей про:

об’єкти комунальної власності – 6;

владних повноважень обласної ради – 2;

інш – 20.

Під час розгляду запитів на інформацію порядок та строки розгляду, передбачені Законом, не порушено.

За наслідками розгляду 6 запитів спрямовано належному розпоряднику інформації, на 22 запитів надано відповіді запитувачам.

На офіційному веб-сайті Херсонської обласної ради щокварталу оприлюднюються звіти про стан розгляду запитів на інформацію.

До відділу документообігу, контролю та забезпечення діяльності керівництва виконавчого апарату Херсонської обласної ради за вересень – грудень 2018 року відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі – Закон) надійшло 27 запитів на інформацію, з яких:

електронною поштою – 19;

особисто – 4;

поштою – 4.

За критеріями запитувачів запити надійшли:

від юридичних осіб – 4;

від фізичних осіб – 5;

від громадських об’єднань – 8;

від представників ЗМІ – 3;

інше – 7.

Питання, що порушувалися у вказаних запитах, стосувалися відомостей про:

об’єкти комунальної власності – 16;

владних повноважень обласної ради – 6;

інше – 5.

Під час розгляду запитів на інформацію порядок та строки розгляду, передбачені Законом, не порушено.

За наслідками розгляду 5 запитів спрямовано належному розпоряднику інформації, на 22 запитів надано відповіді запитувачам.

На офіційному веб-сайті Херсонської обласної ради щокварталу оприлюднюються звіти про стан розгляду запитів на інформацію.

До відділу документообігу, контролю та забезпечення діяльності керівництва виконавчого апарату Херсонської обласної ради за березень – серпень 2018 року відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі – Закон) надійшло 27 запитів на інформацію, з яких:

електронною поштою – 14;

особисто – 10;

поштою – 3.

За критеріями запитувачів запити надійшли:

від юридичних осіб – 5;

від фізичних осіб – 3;

від громадських об’єднань – 7;

від представників ЗМІ – 4;

інше – 8.

Питання, що порушувалися у вказаних запитах, стосувалися відомостей про:

об’єкти комунальної власності – 19;

владних повноважень обласної ради – 7;

інше – 1.

Під час розгляду запитів на інформацію порядок та строки розгляду, передбачені Законом, не порушено.

За наслідками розгляду 8 запитів спрямовано належному розпоряднику інформації, на 19 запитів надано відповіді запитувачам.

На офіційному веб-сайті Херсонської обласної ради щокварталу оприлюднюються звіти про стан розгляду запитів на інформацію.

До відділу документообігу, контролю та забезпечення діяльності керівництва виконавчого апарату Херсонської обласної ради за березень – травень 2018 року відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі – Закон) надійшло 27 запитів на інформацію, з яких:

електронною поштою – 8;

особисто – 15;

поштою – 4.

За критеріями запитувачів запити надійшли:

від юридичних осіб – 2;

від фізичних осіб – 2;

від громадських об’єднань -10;

від представників ЗМІ – 5;

інше – 8.

Питання, що порушувалися у вказаних запитах, стосувалися відомостей про:

об’єкти комунальної власності – 22;

владних повноважень обласної ради – 5.

Під час розгляду запитів на інформацію порядок та строки розгляду, передбачені Законом, не порушено.

За наслідками розгляду 7 запитів спрямовано належному розпоряднику інформації, на 20 запитів надано відповіді запитувачам.

На офіційному веб-сайті Херсонської обласної ради щокварталу оприлюднюються звіти про стан розгляду запитів на інформацію.

До відділу документообігу, контролю та забезпечення діяльності керівництва виконавчого апарату Херсонської обласної ради за листопад – грудень 2017 року та у січні – лютому 2018 року відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі – Закон) надійшло  25   запитів на інформацію, з яких:

електронною поштою –  13;
особисто – 8;
поштою – 4.

За критеріями запитувачів запити надійшли:

від юридичних осіб  – 19;
від фізичних осіб –  6;
від громадських об’єднань – 0;
від представників ЗМІ – 0.

Питання, що порушувалися у вказаних запитах, стосувалися відомостей про:

об’єкти комунальної власності –  8;
владних повноважень обласної ради – 17.

Під час розгляду запитів на інформацію порядок та строки розгляду, передбачені Законом, не порушено.

За наслідками розгляду 9 запитів спрямовано належному розпоряднику інформації, на  16 запитів надано відповіді запитувачам.

На офіційному веб-сайті Херсонської обласної ради щокварталу оприлюднюються звіти про стан розгляду запитів на інформацію.

До відділу діловодства та контролю Херсонської обласної ради у вересні – жовтні 2017 року відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі- Закон) надійшло 14 запит на інформацію, з яких:
електронною поштою – 8;
особисто – 3;
поштою – 2.

За критеріями запитувачів запити надійшли:
від юридичних осіб – 2;
від фізичних осіб – 1;
від представників ЗМІ – 1.

Питання, що порушувалися у вказаних запитах, стосувалися відомостей про:
об’єкти комунальної власності – 8;
владних повноважень обласної ради – 6.

Під час розгляду запитів на інформацію порядок та строки розгляду, передбачені Законом, не порушено.

За наслідками розгляду 8 запитів спрямовано належному розпоряднику інформації, на 6 запитів надано відповіді запитувачам.

На офіційному веб-сайті Херсонської обласної ради щокварталу оприлюднюються звіти про стан розгляду запитів на інформацію.

До відділу діловодства та контролю Херсонської обласної ради у червні – серпні 2017 року відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі- Закон) надійшло 22 запит на інформацію, з яких:
електронною поштою – 14;
особисто – 3;
поштою – 5.

За критеріями запитувачів запити надійшли:
від юридичних осіб – 20;
від фізичних осіб – 2.
Питання, що порушувалися у вказаних запитах, стосувалися відомостей про:
об’єкти комунальної власності – 10;
владних повноважень обласної ради – 12.

Під час розгляду запитів на інформацію порядок та строки розгляду, передбачені Законом, не порушено.

За наслідками розгляду 8 запитів спрямовано належному розпоряднику інформації, на 14 запитів надано відповіді запитувачам.

На офіційному веб-сайті Херсонської обласної ради щокварталу оприлюднюються звіти про стан розгляду запитів на інформацію.

До відділу діловодства та контролю Херсонської обласної ради у   березні – травні 2017 року відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі- Закон) надійшло 21 запит на інформацію, з яких:
електронною поштою – 18;
особисто – 3.За критеріями запитувачів запити надійшли:
від юридичних осіб – 7;
від фізичних осіб – 7;
від представників ЗМІ – 7.Питання, що порушувалися у вказаних запитах, стосувалися відомостей про:
об’єкти комунальної власності – 10;
владних повноважень обласної ради – 11.
Під час розгляду запитів на інформацію порядок та строки розгляду, передбачені Законом, не порушено.
За наслідками розгляду 7 запитів спрямовано належному розпоряднику інформації, на 14 запитів надано відповіді запитувачам.
На офіційному веб-сайті Херсонської обласної ради щокварталу оприлюднюються звіти про стан розгляду запитів на інформацію.
До відділу діловодства та контролю Херсонської обласної ради у січні-лютому 2017 року відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі- Закон) надійшло 21 запит на інформацію, з яких:
електронною поштою – 12;
особисто – 6;
поштою – 3.За критеріями запитувачів запити надійшли:
від юридичних осіб – 2;
від фізичних осіб – 13;
від громадських об’єднань- -;
від представників ЗМІ – 6.Питання, що порушувалися у вказаних запитах, стосувалися відомостей про:
об’єкти комунальної власності – 7;
владних повноважень обласної ради – 14.
Під час розгляду запитів на інформацію порядок та строки розгляду, передбачені Законом, не порушено.
За наслідками розгляду 8 запити спрямовано належному розпоряднику інформації, на 13 запитів надано відповіді запитувачам.
На офіційному веб-сайті Херсонської обласної ради щокварталу оприлюднюються звіти про стан розгляду запитів на інформацію.

До відділу діловодства та контролю Херсонської обласної ради у березні-грудні 2016 року відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі- Закон) надійшло 86 запитів на інформацію, з яких:
електронною поштою – 50;
особисто – 15;
поштою – 21.

За критеріями запитувачів запити надійшли:
від юридичних осіб – 26;
від фізичних осіб – 48;
від громадських об’єднань- 7;
від представників ЗМІ – 5.

Питання, що порушувалися у вказаних запитах, стосувалися відомостей про:
об’єкти комунальної власності – 24;
владних повноважень обласної ради – 41.

Під час розгляду запитів на інформацію порядок та строки розгляду, передбачені Законом, не порушено.

За наслідками розгляду 21 запити спрямовано належному розпоряднику інформації, на 65 запитів надано відповіді запитувачам.

На офіційному веб-сайті Херсонської обласної ради щокварталу оприлюднюються звіти про стан розгляду запитів на інформацію.

У січні 2016 року до обласної ради відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі – Закон) надійшло 9 запитів на інформацію.

Інформація, що запитувалась, стосувалась рішень щодо об’єктів природно-заповідного фонду, комунальної власності, владних повноважень обласної ради тощо.

Запити надійшли через Інтернет (7), подані особисто (2) .

Під час розгляду запитів на інформацію порядок та строки розгляду, передбачені Законом, не порушено.

У лютому 2016 року до обласної ради відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації»  (далі – Закон) надійшло 13 запитів  на інформацію.
Запити надійшли через Інтернет (5), поштою (8).
Для отримання інформації зверталися фізичні та юридичні особи (11), представники засобів масової інформації (2).
За наслідками розгляду 3 запити спрямовано належному розпоряднику інформації, на 10 запитів надано відповіді.
Інформація, що запитувалась, стосувалась питань комунальної власності, владних повноважень обласної ради тощо.
Під час розгляду запитів на інформацію порядок та строки розгляду, передбачені Законом, не порушено.

У  2015 році до обласної ради відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації»  (далі – Закон) надійшло 74 запити  на інформацію.

За результатами розгляду на всі  запити надано відповіді.

Запити надійшли через Інтернет (54), поштою (15), подані особисто (5).     Під час розгляду запитів на інформацію порядок та строки розгляду, передбачені Законом, не порушено.