І. Забезпечено сесійну діяльність обласної ради
Показник |
кількість |
|
1 |
проведених сесій ( у т.ч. першої сесії новообраної каденції) |
8 |
2 |
прийнятих рішень |
356 |
3 |
проведених засідань постійних комісій |
63 |
4 |
розглянутих питань на засіданнях постійних комісій |
1033 |
5 |
опрацьованих депутатських звернень |
20 |
ІІ. Бюджет
Показник |
план, тис.грн |
факт, тис.грн |
відсоток |
|
1 |
доходи загального фонду з урахуванням міжбюджетних трансфертів |
2499239,9 |
2437506,3 |
97,5 |
2 |
видатки загального фонду з урахуванням міжбюджетних трансфертів |
1539865,3 |
1514939,9 |
98,4 |
ІІІ. Обласні програми
Показник |
кількість |
|
1 |
діючих програм станом на 01.01.2020 |
40 |
2 |
прийнятих програм протягом звітного періоду |
16 |
3 |
внесення змін до діючих програм протягом звітного періоду |
56 |
4 |
знятих з контролю минулих періодів |
3 |
5 |
прийнятих звітів про виконання заходів програм |
36 |
6 |
діючих (по терміну дії) програм станом на 01.01.2021 |
36 |
У 2020 році за рахунок коштів обласного бюджету виконувалися завдання і заходи 35 обласних програм на загальну суму 1413,7 млн грн, що становить 92,0% до плану.
– виконання програми соціально-економічного та культурного розвитку Херсонської області за 2020 рік
Показник |
одиниці виміру |
прогноз |
факт |
відсоток виконання,% |
|
1 |
обсяг реалізованої промислової продукції (товарів, послуг) у відпускних цінах |
млн грн |
31500 | 32714,6 |
103,9 |
2 |
виробництво продукції сільського господарства у порівняних цінах |
млн грн |
28751,5 | 25917,2 |
90,1 |
3 |
обсяг капітальних інвестицій* |
млн грн |
13650 | 2455,9 |
18 |
4 |
обсяг виконаних будівельних робіт |
млн грн |
1758 | 1241,5 |
70,6 |
5 |
загальна площа нових житлових будівель, прийнятих в експлуатацію |
тис. кв.м. |
х | 7,6 |
х |
6 |
темп зростання доходів місцевих бюджетів (без урахування трансфертів) |
% |
104,1 | 10,79 |
+ 3,8 |
7 |
середньомісячна заробітна плата |
грн |
9220 | 9354 |
101,5 |
8 |
рівень безробіття (за методологією МОП) |
% |
9,8 | 11,2 |
+1,4 |
* дані за 9 місяців 2020 року
За рахунок Державного фонду регіонального розвитку реалізовувалося 24 інвестиційних проєкта на загальну суму 240,7 млн грн, у тому числі кошти ДФРР – 183,7 млн грн, місцевого бюждету – 56,9 млн грн (23,6% співфінансування).
ІV. Контроль за ефективним управлінням об’єктами спільної власності територіальних громад області. Комунальне майно повинно працювати на громади.
захід |
показник |
|
1 |
Опрацювання запитів комунальних підприємств, установ та закладів на виділення додаткових коштів |
передано на розгляд постійних комісій матеріали по 102 запитам |
2 |
Підготовка інформаційних довідок для проведення щорічної оцінки діяльності керівників комунальних підприємств, установ та закладів |
88 |
3 |
Підготовка інформаційних матеріалів про діяльність комунальних підприємств, установ та закладів («паспорти») |
90 |
4 |
Здійснення моніторингу реалізації проєктів – переможців обласного конкурсу проєктів розвитку 2019 року |
42 |
5 |
Забезпечення проведення моніторингу на постійній основі: – адміністративних, фінансово-господарських процесів, господарських операцій і платежів комунальних підприємств; аналіз результатів їх діяльності; – інформації щодо стану організації харчування в комунальних закладах на виконання доручення голови обласної ради з метою оперативного усунення недоліків та поліпшення стану організації харчування;
– ефективності використання бюджетних коштів на теплопостачання та енергоносії;
– здійснення публічних закупівель продуктів харчування;
– стану розрахунків по заробітній платі і податкам, пов’язаним з оплатою праці
– розміщення комунальними установами, закладами, підприємствами інформації на офіційних вебпорталах ProZorro, Edata |
щоквартально по 17 комунальним підприємствам; постійно по 38 комунальним закладам і підприємствам; щомісячно по 75 комунальним закладам і підприємствам; щомісячно по 38 комунальним закладам і підприємствам; щомісячно по 92 комунальним закладам, установам і підприємствам 92 комунальними закладами, установами і підприємствами
|
6 |
Аналіз виконання фінансових планів комунальних підприємств на 2019 рік, динаміки показників фінансово-господарської діяльності за 2019/2018 роки |
17 комунальних підприємств та організацій |
7 |
Аналіз стану виконання фінансових планів комунальних підприємств за звітні періоди 2020 року |
щоквартально по 35 комунальним підприємствам |
8 |
Опрацьовано та передано на затвердження фінансові плани медичних комунальних закладів охорони здоров’я, які здійснюють діяльність у формі комунальних некомерційних підприємств: на 2020 рік на 2021 рік Опрацьовано та передано на затвердження фінансові плани суб’єктів господарювання – комунальних підприємств та організацій. Опрацьовано та передано на погодження постійної комісії з питань управління об’єктами комунальної власності зміни до фінансових планів медичних комунальних некомерційних підприємств |
6 18 13 45 наданих змін |
9 |
Аналіз ефективності використання комунального майна, що належить до спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області |
92 об’єкти спільної власності територіальних громад області |
10 |
Інвентаризація майна спільної власності територіальних громад області |
в 3 об’єктах спільної власності територіальних громад області |
– оренда комунального майна
Показник |
тис.грн |
|
1 |
кількість укладених договорів оренди протягом року |
13 |
2 |
щорічні надходження за укладеними протягом року договорами оренди |
124,3 |
|
у тому числі до обласного бюджету |
23,5 |
3 |
кількість подовжених догорів оренди протягом року |
48 |
4 |
збільшення щомісячних надходжень за подовженими протягом року договорами |
3,9 |
5 |
у тому числі надходження до обласного бюджету плати за оренду нерухомого майна |
1,2 |
– списання комунального майна
Показник |
Кількість |
|
1 |
Прийнято рішень обласної ради про списання майна |
8 |
2 |
Підприємства, установи, заклади, яким надано дозволи на списання |
21 |
3 |
Прийнято рішень про надання дозволів АТП обласної ради на списання автотранспортних засобів шляхом продажу на аукціоні (13 авто) |
4 |
4 |
Реалізовано на аукціоні автотранспортних засобів |
9 |
5 |
Сума коштів отриманих АТП обласної ради у 2020 році від списання автотранспортних засобів шляхом продажу на аукціоні |
405,3 тис.грн. |
– приватизація комунального майна
Показник |
|
|
1 |
Оголошено аукціонів з продажу об’єктів комунального майна, які підлягають приватизації, у 2020 році |
13 |
2 |
Відбувся продаж на аукціоні у 2020 році |
11 |
3 |
Сума надходжень до обласного бюджету від приватизації комунального майна у 2020 році |
32 521,7 тис.грн |
– правове супроводження управління комунальним майном
№ з/п |
Назва заходу |
Стан виконання |
1 |
Організація проведення конкурсу на заміщення вакантних посад керівників об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області. |
Проведено 3 конкурси на заміщення вакантних посад керівників підприємств, закладів за результатом яких визначено 3 переможці |
2 |
Запровадження заходів внутрішнього контролю щодо врегулювання конфлікту інтересів відповідно до Закону України «Про запобігання корупції» у 13 закладах |
Випадки надання незаконних переваг близьким особам відсутні. |
3 |
Розробка проектів контрактів з керівниками підприємств, установ і закладів, що є об’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області, за результатами конкурсного добору та продовження діючих контрактів |
Укладено 12 контрактів та 38 додаткових угод до контрактів |
4 |
Правове супроводження проведення процедури ліквідації 18 підприємств |
У 2020 році завершено процедуру ліквідації 8 комунальних закладів |
5 |
Розроблення (погодження) установчих документів підприємств, установ і закладів, що є об’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області |
Опрацьовано 69 проектів статутів, які затверджені рішенням сесії. |
- Забезпечено гласність у роботі Ради та її органів.
Показник |
кількість |
|
1 |
офіційному веб-сайті Ради опубліковано новин |
492 |
2 |
На офіційній сторінці Ради у соціальній мережі Фейсбук розміщено – інформацій – фото -відеокоментарів |
490 2615 38 |
3 |
На незалежних інтернет-ресурсах |
2375 |
4 |
Відеосюжетів на місцевих ТРК |
213 |
5 |
Відеокоментарів для всеукраїнських ЗМІ |
25 |
6 |
Відеоінтерв’ю із головою ХОР та депутатами |
37 |
7 |
Публікацій у друкованих місцевих ЗМІ |
33 |
8 |
Розміщення аудіоінформації на хвилях місцевого FM та проводового радіо в блоках новин |
26 |
|
Радіоінтерв’ю із головою ХОР та депутатами |
12 |
VІ. Забезпечення правової роботи та здійснення представництва інтересів Ради в судах.
За звітний період здійснено представництво інтересів Ради по 42 судових справах на різних стадіях цивільного, адміністративного та господарського процесах. Забезпечено підготовку усіх необхідних процесуальних документів та участь у відповідних судових засіданнях.
За результатами аналізу позовів встановлено, що більшість з них носять немайновий характер. Разом з цим триває розгляд справи за позовом Компанії «Avicom Britania Limited» та ТОВ «Міжнародний аеропорт «Херсон» (пред’явлено у липні 2015 року) про стягнення з обласної ради завданої їм шкоди на суму 294,8 мільйонів гривень (з подальшою заявою про збільшення позовних вимог). Рішеннями судів першої та апеляційної інстанції у задоволенні позову було відмовлено, проте постановою Вищого господарського суду України від 29 лютого 2016 року справу направлено на новий розгляд і всі попередні рішення судів по ній скасовані.
Також, Херсонська обласна рада взаємодіє з правоохоронними органами в 6 кримінальних провадженнях та, в межах своєї компетенції, сприяє зазначеним органам при виконанні покладених на них завдань. У 5 кримінальних провадженнях обласну раду визнано потерпілою.
У свою чергу обласною радою регулярно здійснювалося заслуховування інформації прокурорів та керівників органів Національної поліції про стан законності, боротьби із злочинністю, охорони громадського порядку та результати діяльності на відповідній території.
Під час підготовки сесій обласної ради з метою дотримання чинного законодавства України здійснено 374 правові експертизи проектів рішень обласної ради, у тому числі нормативно-правових та регуляторних актів. Здійснюється правове опрацювання меморандумів про взаємодію У міжсесійний період депутатам, комісіям та робочим групам, створеним в обласній раді, постійно надається правова допомога з важливих питань місцевого значення.
VІІ. Організовано роботу зі зверненнями громадян та доступу до публічної інформації:
Показник |
кількість |
|
1 |
опрацьовано звернення громадян |
99 |
2 |
відпрацьовано запитів на інформацію |
74 |
VІІІ. Супроводження обласних конкурсів:
Показник |
кількість організаційних засідань | кількість опрацьованих робіт засідань |
кількість визначених переможців |
проектів громадських організацій, спрямованих на соціальний розвиток суспільства та підтримку молоді Херсонської області;
|
1 |
19 |
11 |
журналістських робіт «Впровадження реформи місцевого самоврядування та децентралізації влади» опрацьовано звернення громадян |
1 |
11 |
5 |
ІХ. Взаємодія з органами місцевого самоврядування Херсонської області
Показник |
кількість |
|
1 | Укладання договорів про передачу міжбюджетних трансфертів |
252 |