У Херсоні студентів навчатимуть створювати власні стартапи

Сьогодні, 10 березня, Херсон розпочав партнерство з першою в Україні інноваційною екосистемою «Sikorsky Challenge», що створена для залучення творчої молоді в інноваційне підприємництво.

«Sikorsky Challenge» вирощує технологічні ідеї, запускає і розвиває інноваційні стартап-компанії. Це середовище, в якому здійснюється повне технологічне коло: від пошуку нових ідей і моделювання бізнес-моделей – до залучення інвестицій та створення нового інноваційного бізнесу.

Відповідний меморандум про співпрацю підписано сьогодні між обласною радою, облдержадміністрацією, Херсонським державним університетом та ТОВ «Інноваційний холдинг “Сікорські Челендж”».

«Херсонський державний університет першим з херсонських вузів приєднався до цього проєкту. Відтепер, його студентів навчатимуть працювати з інноваційними ідеями, створювати власні стартапи та впроваджувати їх у життя, заробляючи в подальшому на цьому гроші. Для нас, обласної влади, «Sikorsky Challenge» цінний, в першу чергу, тим, що за його допомогою ми зможемо зупинити відтік з Херсонщини креативної та прогресивної молоді. Тому ми готові сприяти процесу навчання і надавати фінансову підтримку молодим підприємцям», – зазначив голова Херсонської обласної ради Олександр Самойленко.

Створення інноваційних кластерів – це достатньо популярна тема в країнах ЄС. Тому голова облдержадміністрації Сергій Козир переконаний, що ХДУ, як провідний вуз, може стати потужним інструментом у створенні стартап-руху.

«Наявність інноваційного кластера дасть університету додатковий поштовх до роботи над інноваціями. І особисто я всіляко готовий працювати, аби перетворити підписаний меморандум на реальні справи та досягнення», – наголосив ректор ХДУ Олександр Співаковський.

Директор інноваційного холдингу Олексій Струцинський детально розповів про всі заходи, які здійснюватимуться у рамках підписаного меморандуму: від створення стартап-школи в ХДУ до цілої стартап-кампанії по всій області та залучення інвестицій для виведення місцевої продукції на національні та міжнародні ринки.