Херсонська обласна бібліотека для дітей імені Дніпрової Чайки як співорганізатор долучилась до проведення Всеукраїнської науково-практичної конференції «Інноваційна діяльність педагога в умовах реформування освітньої галузі: з досвіду впровадження ідей Нової української школи». Конференція відбулась 10 червня у заочному форматі – на платформі Zoom.
Серед організаторів заходу – Національна академія педагогічних наук України, Комунальний вищий навчальний заклад «Херсонська академія неперервної освіти» Херсонської обласної ради, Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького та Громадська організація «Інноваційний соціальний проєкт».
Провідні фахівці обласної бібліотеки для дітей імені Дніпрової Чайки на конференції висвітлювали тематику, заявлену у напрямку «Використання інноваційних технологій у підвищенні культури читання учасників освітнього процесу», представивши свої практичні напрацювання.
Ковач Ірина, завідувачка Медіацентру бібліотеки, розкрила у своєму виступі тему «Формування базових навичок читацької та медіа-інформаційної культури у дітей дошкільного віку» – на прикладі розвиваючої студії «Бібліомалята», започаткованої цьогоріч у бібліотеці імені Дніпрової Чайки.
Завідувачка відділу обслуговування дошкільників та учнів 1-4 класів Крижановська Наталя у статті «Застосування цифрових технологій для підвищення культури читання дітей бібліотечними засобами», включеній до збірника матеріалів конференції, поділилася досвідом створення інформаційних відеокейсів, адресованих керівникам навчальних закладів, учителям, колегам-бібліотекарям, а також власними практичними напрацюваннями щодо створення літературних ігор для дітей молодшого шкільного віку в цифровому форматі. До речі, під час конференції бібліотека отримала дуже позитивний фідбек від педагогів щодо своєї роботи у період карантину, зокрема – вдячність за серію відеороликів, присвячених письменникам-землякам, які стали у пригоді учителям для проведення дистанційних уроків.
Під час конференції її учасниками – науковцями, педагогами-практиками, методистами, бібліотекарями – було висвітлено багато перспективних інноваційних доробків для ефективного залучення учнів початкової школи в освітній процес Нової української школи, і зокрема – до читацької діяльності.